2021-2022 Okul Sporları CİMNASTİK yarışlarında Minik Kızlar İl 2.si
2021-2022 Okul Sporları CİMNASTİK yarışlarında Minik A Erkekler İl 2. si
2021-2022 Okul Sporları Spor Tırmanış yarışlarında Minik Erkekler İl 3.sü
2021-2022 Okul Sporları Spor Tırmanış yarışlarında Küçük Erkekler İl.3.sü
2021-2022 Okul Sporları Spor Tırmanış yarışlarında Küçük Kızlar İl.4.cüsü
2021-2022 Okul Sporları Futsal Müsabakalarında Yıldız Erkekler İl 3.cü
2021 LGS' DE MALATYA'DA DEVLET FEN LİSELERİNE YERLEŞME PUANI ALAN 62 ÖĞRENCİMİZLE YİNE ZİRVEDEYİZ...
1 ÖĞRENCİMİZ ROBERT KOLEJ'İNDE
1 ÖĞRENCİMİZ İSTANBUL ATATÜRK FEN LİSESİNDE
2020 LGS Yerleştirme sonuçlarına göre Malatya'da Devlet Fen Liselerine yerleştirme puanı alan %60 öğrencimizle başarı geleneğimiz devam ediyor.
2019/2020 Okul Sporları Bisiklet Turnuvasında Minik kızlar il.1.si
2019/2020 Okul Sporları Bisiklet Turnuvasında Minik Erkekler il.2.si
2019/2020 Okul Sporları Satranç Turnuvasında Minik B kızlar takımımız İl 3.cüsü
2019/2020 Okul Sporları Jimnastik Minik A kızlar takımımız İl 1.si
2019/2020 Okul Sporları Jimnastik Minik B Erkek takımımız İl 1.si
2019/2020 Okul Sporları Satranç Turnuvasında Yıldız Genel takımımız İl 3.cüsü
2019/2020 Okul Sporları Spor Tırmanışı Minik Kız takımımız İl 2.si
2019/2020 Okul Sporları Spor Tırmanışı Minik Erkek takımımız İl 2.si
2019/2020 Okul Sporları Spor Tırmanışı Küçük kız takımımız İl 3.cüsü
2019 /2020 Okul Sporları Yıldız kızlar Hentbol Müsabakalarında İl 3.cüsü
2019/2020 Okul Sporları Yıldız Erkek Hentbol Müsabakalarında İl 3.cüsü
2019 LGS BAŞARILARIMIZ
Devlet Fen Liselerine Yerleştirme Puanı Alan 55 Öğrencimizle Başarı geleneğimiz Bozulmadı.
6 Öğrenci MALATYA FEN LİSESİ
4 Öğrenci FETHİ GEMUHLUOĞLU LİSESİ
1 Öğrenci ISPARTA SÜLEYMAN DEMİREL FEN LİSESİ
1 Öğrenci ANKARA GAZİ ANADOLU LİSESİ
1 Öğrenci İZMİR BORNOVA ANADOLU LİSESİ
6 Öğrenci AKÇADAĞ FATİH FEN LİSESİ
1 Öğrenci ARAPGİR FEN LİSESİ
1 Öğrenci İSTANBUL KADİR HAS ANADOLU LİSESİ
7 Öğrenci MALATYA ANADOLU LİSESİ
10 Öğrenci MALATYA LİSESİ
1 Öğrenci ELAZIĞ CEMİL MERİÇ FEN LİSESİ
2019 Okul Sporları Tenis Müsabakaları Küçük Kızlar İl 2. si
2019 Okul Sporları Tenis Müsabakaları Küçük Erkekler İl 3. sü
2019 Okul Sporları Hentbol Müsabakalarında Küçük Erkekler il 1.si
2019 Okul Sporları Hentbol Müsabakalarında Küçük Kızlar il 1.si
2019 Okul Sporları Yüzme Yarışmalarında Minik A Erkekler il 2.si
2019 Okul Sporları Yüzme Yarışmalarında Minik A Kızlar İl 2.si
2019 Okul Sporları Yüzme Yarışmalarında Küçük Kızlar İl 3.sü
2019 Okul Sporları Yüzme Yarışmalarında Yıldız Erkek İl 3.sü
2019 Okul Sporları Yüzme Yarışmalarında Yıldız Kızlar İl 4.cüsü
2019 Okul Sporları Yüzme Yarışmalarında Küçük Erkek İl. 4 cüsü
* 2019 Okul Sporları Spor Tırmanışında Minik Erkekler kategorisinde okulumuz Malatya 2.si
2019 Okul Sporları Spor Tırmanışında Minik Kız kategorisinde okulumuz Malatya 2.si
2019 Okul Sporları Spor Tırmanışında Küçük Kız kategorisinde okulumuz Malatya 3.sü olmuştur.
* 2019 Okul Sporları Jimnastik yarışmasında Minik B Erkekler takımımız il birincisi, Minik B Kızlar takımımız il ikincisi, Minik A Kızlar takımımız il üçüncüsü olmuştur. Ayrıca Minik A bireysel kızlar yarışmalarında bir öğrencimiz kendi kategorisinde il 4. , Yıldız kız kategorisi bireysel yarışmalarında okulumuzu temsil eden bir öğrencimiz kendi kategorisinde il ikincisi olmuştur.
* Sağlık ve Hijyen kurallarına uygunluk bakımından 2015 - 2017 " BEYAZ BAYRAK "
Sertifikaları almıştır.
STEM Nedir?
STEM (Science, Technology, Engineering & Mathematics), fen bilimleri ve matematik gibi temel bilimlerin, mühendislik ve teknolojinin tasarım ve uygulamaları ile entegre edilmesini sağlayan okul öncesinden yüksek öğretime kadar tüm süreci kapsayan bir eğitim yaklaşımdır.
STEM Eğitimi Nedir?
Bilimsel bilgi ve teknolojiyi sadece tüketen değil aynı zamanda bunları üreten bireylere ihtiyacımız var.
Türkiye’nin bilimsel araştırma ve teknolojik gelişme kapasitesini, sosyoekonomik kalkınmasını ve diğer ülkelerle rekabet gücünü artırabilmesi için özellikle öğrencilerin genç yaşlarda bilim ve mühendislik uygulamalarını deneyimlemelerine imkân sağlanmalıdır.
STEM'in Önemi
STEM yaklaşımının teknoloji ve mühendisliğe özellikle vurgu yapması; çocuklara küçük yaşlardan itibaren disiplinler arası bir bakış açısı kazandırması ve bilgilerin somut olarak hayata geçirilmesini sağlaması STEM’i günümüzün bilgi ve iletişim çağında çok önemli bir yere oturtmaktadır.
Hangi Aşamalarda STEM Yaklaşımı?
STEM eğitimi anaokulundan itibaren ilköğretim, lise ve üniversiteye kadar süreklilik içeren bir yapıda olabilir. İlkokuldan itibaren STEM eğitimi çalışmaları öğrencilerin geleceğe yönelik fen, matematik ve bilim alanında yaratıcı fikirlerini ortaya çıkmasını sağlar. Öğrenciler bu fikirlerini projeler yaparak gerçeğe dönüştürür ve hayata geçirir.
Kodlamanın Önemi
Akademik bir beceri olarak kodlama mantıksal akıl yürütmenin bir parçası olarak görülmekte ve günümüzde “21. yüzyıl becerileri” olarak adlandırılan becerilerden biri olarak kabul edilmektedir. Kodlama ve programlama bütün sektörlerdeki çalışanlar için her zamankinden daha önemli bir hale gelmiştir. Bu nedenle kodlama eğitimi tüketen bir toplum değil, üreten bir toplum oluşturmaya yardımcı olacaktır.
İbrahim Yücel Okullarında Kodlama Eğitimi
Özel İbrahim Yücel Okulları 13 yıllık köklü geçmişe sahip ve eğitime her anlamda önem veren bir kurumdur. STEM Eğitimi çocuklarımıza geleceği güzel bir şekilde icra ederek robotik kodlama alanındaki teknolojik, bilimsel, yaratıcı düşünme becerilerini kazandıracaktır. Öğrencilerimiz geniş kapsamlı düşünebilme, üretebilme ve bu ürettiklerini teknolojik anlamda hayata sunabilme yetilerine sahip olacaktır. Özel İbrahim Yücel Okulları olarak teknoloji alandaki bu yenilikleri takip ederek başarılı ve aktif bir şekilde tüm öğrencilerimizin kullanmasına olanak sağlamaktadır.