ÖĞRENCİ ULAŞIMI VE SERVİS KURALLARI

Öğrencilerimizin ulaşımı, evlerden alınmaları ve ders bitiminde evlerine bırakılmaları, tecrübeli şoförler ve alanında uzman hostesler tarafından en güvenli şekilde sağlanmaktadır.
 
Ulaşımdan sorumlu olan tüm şoför ve hosteslerimiz büyük bir titizlik ile seçilip belirli bir eğitim sürecinden sonra görevlerine başlamaktadır. 
 
Servis faaliyetini gerçekleştiren araçlar belirlenirken belirli bir yaşı doldurmamış olması, klima, kapı klidi, cam kilidi, emniyet kemeri, ilkyardım çantası ve benzeri nitelikler göz önünde bulundurulmaktadır.
 
Ayrıca Malatya'nın tüm semtlerinden servislerimiz geçmektedir. 
 

         SERVİS KURALLARI

•           Öğrenciler, sabahları servis saatinden 2 dakika önce servise bindikleri yerde hazır bulunmalıdır. Her öğrenci için kaybedilen zaman okula geç kalınmasına neden olacağı için, öğrenciler servislerini bekletmemelidir.

•           Erken gelen servis aracı, her zamanki saatine kadar öğrenciyi bekler.

•           Araca binme noktasında bulunmayan öğrenciyi servis beklemez.

•           Öğrenciler servislere bindiklerinde hemen yerine oturmalı ve gerekmedikçe yerinden kalkmamalı;Emniyet kemeri takmalı, sürücülerin uyarılarını dinlemeli ve onlara karşı saygılı davranmalıdır.

•           Öğrenciler yüksek sesle konuşarak, müzik dinleyerek, şarkı söyleyerek, uygunsuz hareket ederek arkadaşlarını ve araç sürücülerini rahatsız edecek davranışlarda bulunmamalıdır.

•           Öğrenciler servisleri kirletmemeye özen göstermeli, izin almadan cam açmak veya kapatmak gibi girişimlerde bulunmamalıdır.

•           Herhangi bir sebeple servisi kaçıran öğrenciyi velisi kendi imkanları ile okula ulaştırır.

•           Servis araçlarının sürücüleri, velinin veya okul yönetiminin izni olmadan öğrenciler güzergah dışında bırakılamazlar.

•           Servis değişikliği yapmak isteyen öğrenci velileri,  bizzat kendileri gün içinde okulumuza gelerek servis işleri birimine başvururlar.

•           Servislerde olumsuz davranış sergileyen öğrenciler için, problem çözme basamakları uygulanarak öğrenci de davranış değişikliği sağlanır.

 

 

STEM Nedir?

STEM (Science, Technology, Engineering & Mathematics), fen bilimleri ve matematik gibi temel bilimlerin, mühendislik ve teknolojinin tasarım ve uygulamaları ile entegre edilmesini sağlayan okul öncesinden yüksek öğretime kadar tüm süreci kapsayan bir eğitim yaklaşımdır. 

STEM Eğitimi Nedir?

Bilimsel bilgi ve teknolojiyi sadece tüketen değil aynı zamanda bunları üreten bireylere ihtiyacımız var.

Türkiye’nin bilimsel araştırma ve teknolojik gelişme kapasitesini, sosyoekonomik kalkınmasını ve diğer ülkelerle rekabet gücünü artırabilmesi için özellikle öğrencilerin genç yaşlarda bilim ve mühendislik uygulamalarını deneyimlemelerine imkân sağlanmalıdır.

STEM'in Önemi

STEM yaklaşımının teknoloji ve mühendisliğe özellikle vurgu yapması; çocuklara küçük yaşlardan itibaren disiplinler arası bir bakış açısı kazandırması ve bilgilerin somut olarak hayata geçirilmesini sağlaması STEM’i günümüzün bilgi ve iletişim çağında çok önemli bir yere oturtmaktadır.

Hangi Aşamalarda STEM Yaklaşımı?

STEM eğitimi anaokulundan itibaren ilköğretim, lise ve üniversiteye kadar süreklilik içeren bir yapıda olabilir. İlkokuldan itibaren STEM eğitimi çalışmaları öğrencilerin geleceğe yönelik fen, matematik ve bilim alanında yaratıcı fikirlerini ortaya çıkmasını sağlar. Öğrenciler bu fikirlerini projeler yaparak gerçeğe dönüştürür ve hayata geçirir.

Kodlamanın Önemi

Akademik bir beceri olarak kodlama mantıksal akıl yürütmenin bir parçası olarak görülmekte ve günümüzde “21. yüzyıl becerileri” olarak adlandırılan becerilerden biri olarak kabul edilmektedir. Kodlama ve programlama bütün sektörlerdeki çalışanlar için her zamankinden daha önemli bir hale gelmiştir. Bu nedenle kodlama eğitimi tüketen bir toplum değil, üreten bir toplum oluşturmaya yardımcı olacaktır.

İbrahim Yücel Okullarında Kodlama Eğitimi

Özel İbrahim Yücel Okulları 13 yıllık köklü geçmişe sahip ve eğitime her anlamda önem veren bir kurumdur. STEM Eğitimi çocuklarımıza geleceği güzel bir şekilde icra ederek robotik kodlama alanındaki teknolojik, bilimsel, yaratıcı düşünme becerilerini kazandıracaktır. Öğrencilerimiz geniş kapsamlı düşünebilme, üretebilme ve bu ürettiklerini teknolojik anlamda hayata sunabilme yetilerine sahip olacaktır. Özel İbrahim Yücel Okulları olarak teknoloji alandaki bu yenilikleri takip ederek başarılı ve aktif bir şekilde tüm öğrencilerimizin kullanmasına olanak sağlamaktadır.